Grazas á colaboración coa Axencia galega de industrias culturais (AGADIC); dentro da programación descentralizada do Centro Galego das Artes da Imaxe (CGAI - Filmoteca de Galicia), proxéctase durante o mes de outubro na Casa de Cultura, salón de actos da Biblioteca Pública de Ourense (rúa Concello 11), os seguintes filmes…
(Atentos/-as ao horario do 28 de outubro)
14
Out.
2019
Lun.
«East of eden» Ao leste do edén
Elia Kazan · (EUA, 1955) 115 min. [R>12] VOSE
Salinas, California, 1917. Un modesto agricultor, Adam Trask, vive cos fillos, Cal e Aron, aos que o pai fixo crer que Kate, a nai, morreu. En realidade, Cal descobre moi axiña que Kate rexenta un bordel na cidade veciña de Monterrey.
Premios
1955: Festival de Cannes á mellor película dramática
1956: Oscar á mellor actriz secundaria (Jo Van Fleet)
1956: Globo de Ouro á mellor película dramática.
"Aborda cuestións vitais que romperon a barreira do tempo, que eran de suma importancia, mesmo desde tempos bíblicos ata a actualidade, como o son, a perversidade e a piedade, as mentiras e a verdade, as relacións interpersoais e fraternais, a crueza da guerra e o amor á patria. Por esta razón, a pesar dos anos, Ao Leste do Edén percíbese como unha película próxima e vixente, un clásico que vale a pena lembrar."
(Celia Sutton, ELESPECTADORIMAGINARIO.COM)
Premios
1955: Festival de Cannes á mellor película dramática
1956: Oscar á mellor actriz secundaria (Jo Van Fleet)
1956: Globo de Ouro á mellor película dramática.
"Aborda cuestións vitais que romperon a barreira do tempo, que eran de suma importancia, mesmo desde tempos bíblicos ata a actualidade, como o son, a perversidade e a piedade, as mentiras e a verdade, as relacións interpersoais e fraternais, a crueza da guerra e o amor á patria. Por esta razón, a pesar dos anos, Ao Leste do Edén percíbese como unha película próxima e vixente, un clásico que vale a pena lembrar."
(Celia Sutton, ELESPECTADORIMAGINARIO.COM)
SESIÓN:
COTA:
20:30 e 23 h. (CUT+1)
De balde, até completar o aforamento (110 butacas)
21
Out.
2019
Lun.
«Idénticas»
Luis Avilés Barquero · (España, 2018) 67 min. [R>7] VOG
Idénticas conta a historia de dúas irmáns xemelgas de Lousame, Cayetana e Celia, de 7 anos que padecen unha enfermidade ultrarara, a etereoplaxia ósea progresiva. Idénticas fala da súa vida, da dos seus pais e de todo o que supón para unha familia convivir con esta enfermidade. Cayetana e Celia son as únicas xemelgas idénticas no mundo que teñen esta enfermidade pero e que ademais son o único caso no mundo en que unha das irmáns, Cayetana, experimenta os síntomas mentres que Celia non ten a enfermidade en proceso.
Premios
2019: Mestre Mateo (Mellor Documental)
"Un logro cinematográfico informativo e conmovedor, grazas ao guión ben estruturado e documentado e ás impecábeis actuacións"
(Fabien Lemercier, CINEUROPA)
Premios
2019: Mestre Mateo (Mellor Documental)
"Un logro cinematográfico informativo e conmovedor, grazas ao guión ben estruturado e documentado e ás impecábeis actuacións"
(Fabien Lemercier, CINEUROPA)
SESIÓN:
COTA:
20:30 e 23 h. (CUT+1)
De balde, até completar o aforamento (110 butacas) ).
28
Out.
2019
Lun.
«Los Angeles Plays itself»
Thon Andersen · (EUA, 2013) 170 min. [VOSG]
Retrato da cidade de Los Angeles mediante extractos de filmes, nos que se reflexiona sobre a representación da urbe na sétima arte e téntanse botar abaixo certos estereotipos irreais creados por Hollywood. Ofrécese, así, unha visión máis realista e complexa da localidade que acolle á meca do cinema industrial nos Estados Unidos.
"Os filmes sobre Los Angeles teñen sido, na maior parte das ocasións, pezas de época, situadas no pasado ou no futuro, e substitúen a historia pública da cidade por outra secreta, opaca para os seus cidadáns. Esta lenda urbana non é inocente. Serve para disuadir os inxenuos espectadores de se involucraren politicamente ao contarlles que están condenados á ignorancia e que non teñen poder, por moito que fagan. De feito, a realidade é a contraria: a historia pública é a real, como demostran os tratamentos de filmes como Chinatown, Quen enganou a Roger Rabbit e L .A. Confidential."
(LUX)
"Os filmes sobre Los Angeles teñen sido, na maior parte das ocasións, pezas de época, situadas no pasado ou no futuro, e substitúen a historia pública da cidade por outra secreta, opaca para os seus cidadáns. Esta lenda urbana non é inocente. Serve para disuadir os inxenuos espectadores de se involucraren politicamente ao contarlles que están condenados á ignorancia e que non teñen poder, por moito que fagan. De feito, a realidade é a contraria: a historia pública é a real, como demostran os tratamentos de filmes como Chinatown, Quen enganou a Roger Rabbit e L .A. Confidential."
(LUX)
4
Nov.
2019
Lun.
«Hitchcock / Truffaut»
Kent Jones · (EUA-Francia, 2015) 79 min. [A] VOSE
Medio século despois da publicación de "El cine según Hitchcock" de François Truffaut, o director Kent Jones, coa colaboración no guión de Serge Toubiana, convida a algúns dos mellores directores do noso tempo a compartir os seus pensamentos sobre o perdurable legado e o xenio do mestre do suspense Alfred Hitchcock, tales como Martin Scorsese, Wes Anderson, David Fincher, Richard Linklater ou Olivier Assayas. E cun proveitoso material de arquivo que percorre toda a carreira de Alfred Hitchcock.
"Excelente documental...maxistral lección de cine que fuxe de toda tentación académica para reinvidicar a análise como prolongación do placer do espectador."
(Jordi Costa, EL PAÍS)
"Excelente documental...maxistral lección de cine que fuxe de toda tentación académica para reinvidicar a análise como prolongación do placer do espectador."
(Jordi Costa, EL PAÍS)
Os símbolos son; VO; Versión orixinal, VOS (Versión orixinal subtitulada, en castelán VOSE, en galego VOSG), VD; versión dobrada cos mesmos patróns E/G.
A calificación por idades de cada filme sigue o seguinte patrón; [A] apta para todos os públicos, [R>7] recomendado para maiores de 7 anos, [R>12] recomendado para maiores de 12 anos, [R>18] recomendado para maiores de 18 anos.
ADVERTENZAS: Non se permite o acceso á sala unha vez comenzada a sesión. Tampouco se permite o uso do teléfono móbil unha vez comezada a proxección *; sendo motivo en caso contrario de expulsión da sala, sen dereito á reclamación (En caso de socio/-a será proposto de expulsión da asociación).
(*) Agás para os filmes con audiodescripción, así sinalizados [ AD))) ].
----------
(*) A audiodescripción estará disponible mediante a aplicación gratuita da fundación ONCE; "AUDESCMOBILE".
(Non é preciso software o hardware adicional. O/A usuario/a tan só ten que instalar a aplicación no seu móbil, descargar a audiodescripción da película que quere ver e unha vez na sala de cine, conectar os cascos e reproducir o arquivo. A audiodescripción comenzará e se sincronizará automáticamente coa película)
Horarios CUT+1
Ningún comentario:
Publicar un comentario