Proxéctanse os mércores de xaneiro e febreiro de 2020, no salón de actos da Casa da cultura de Ourense, onde estaba a Biblioteca (rúa Concello núm. 11) os seguintes filmes:
22
Xan.
2020
Mérc.
«Les misérables» Os miserables
Ladj Ly · (Francia, 2019) 102 min. [R>16] VOSE
Stéphane acaba de unirse á brigada anticrime en Montfermeil, un suburbio ao leste de París. Alí coñece aos seus novos socios, Chris e Gwada, dous axentes experimentados nas enormes tensións que existen entre os distintos grupos organizados polo control do barrio.
Premios
2019: Festival de Cannes: Premio do xurado (ex-aequo)
2019: Premios Goya: nomeada á Mellor película europea
"Dálle coñecemento, electricidade e autenticidade. (...) Vives esa tensión de principio a fin ... É o que o director moi expresivo propuxo. (...) A súa visión do conflito deriva do seu compromiso e é complexo. Misión cumprida."
(Carlos Boyero, EL PAÍS)
Premios
2019: Festival de Cannes: Premio do xurado (ex-aequo)
2019: Premios Goya: nomeada á Mellor película europea
"Dálle coñecemento, electricidade e autenticidade. (...) Vives esa tensión de principio a fin ... É o que o director moi expresivo propuxo. (...) A súa visión do conflito deriva do seu compromiso e é complexo. Misión cumprida."
(Carlos Boyero, EL PAÍS)
SESIÓNS:
COTA:
18, 20:30 e 23:00 h. (CUT+1)
29
Xan.
2020
Mérc.
«Gospod postoi, imeto i 'e Petrunija» Deus existe, chámase Petrunia
Teona Strugar Mitevska · (Macedonia-Bélxica-Francia-Croacia-Eslovenia, 2019) 100 min. [ND] VOSE
A mesma festividade ten lugar cada xaneiro nunha pequena cidade de Macedonia: un dos sacerdotes do máis alto rango eclesiástico bota unha cruz á auga que un grupo de homes busca. Dise que quen atope terá boa sorte na vida e na prosperidade para sempre. Non obstante, este ano é unha muller, Petrunija (Zorica Nusheva) que ten a sorte de atopala. Dado que vive nunha sociedade baseada en antigos códigos morais e sociais, a comunidade de homes sente que teñen o dereito de estar enfadados. Como é posible que unha muller se atrevese a facer o mesmo que eles, tendo éxito no proceso?
Premios
2019: Festival de Berlín: Sección Oficial
2019: Festival de Sevilla: Mellor actriz - ex aequo (Zorica Nusheva)
"A idea (…) consegue compoñer unha divertida, clara e moi rotura radiografía de machismo, estupidez e prepotencia"
(Luis Martínez, EL MUNDO)
Premios
2019: Festival de Berlín: Sección Oficial
2019: Festival de Sevilla: Mellor actriz - ex aequo (Zorica Nusheva)
"A idea (…) consegue compoñer unha divertida, clara e moi rotura radiografía de machismo, estupidez e prepotencia"
(Luis Martínez, EL MUNDO)
SESIÓNS:
COTA:
18, 20:30 e 23:00 h. (CUT+1)
5
Feb.
2020
Mérc.
«Un amour imposible» Un amor imposible
Catherine Corsini · (Francia, 2018) 135 min. [R>12] VOSE
A finais dos anos 50, Rachel, unha modesta traballadora da pequena cidade de Châteauroux, coñece a Philippe, un mozo brillante da familia burguesa. Deste breve e intenso romance, nace o pequeno Chantal, pero Philippe négase a casar fóra da súa clase social. En diante, a súa vida estará conformada polo amor incondicional entre unha nai e a súa filla, eclipsada polo amor imposible dunha muller por un home que a rexeita e por unha filla por un pai ausente e maltratador.
"Unha obra de intención combativa que se converte no filme feminista máis implacable dos últimos anos (...) Captar a vida dunha nai e dunha filla, que poderían ser outras moitas, cruzadas pola dor e o maltrato, polo estigma de desigualdade social, pola obriga ancestral feminina de entrega para o sacrificio"
(Miguel Ángel Palomo, FILMAFFINITY)
"Unha obra de intención combativa que se converte no filme feminista máis implacable dos últimos anos (...) Captar a vida dunha nai e dunha filla, que poderían ser outras moitas, cruzadas pola dor e o maltrato, polo estigma de desigualdade social, pola obriga ancestral feminina de entrega para o sacrificio"
(Miguel Ángel Palomo, FILMAFFINITY)
SESIÓNS:
COTA:
18, 20:30 e 23:00 h. (CUT+1)
12
Feb.
2020
Mérc.
«Le jeune Ahmed» O mozo Ahmed
Na Bélxica actual, o destino do mozo Ahmed, de apenas 13 anos, quedou atrapado entre os ideais de pureza dos que lle fala o seu imam e as paixóns da vida.
Premios
2019: Festival de Cannes: Mellor director
2019: Festival de Valladolid - Seminci: Mellor guión e edición
"Os irmáns Dardenne, infalibles"
(Victor Esquirol, FILMAFFINITY)
Premios
2019: Festival de Cannes: Mellor director
2019: Festival de Valladolid - Seminci: Mellor guión e edición
"Os irmáns Dardenne, infalibles"
(Victor Esquirol, FILMAFFINITY)
SESIÓNS:
COTA:
18, 20:30 e 23:00 h. (CUT+1)
19
Feb.
2020
Mérc.
«Araña»
Andrés Wood · (Chile, 2019) 105 min. [R>16] VOE
Inés (22), xunto ao seu marido Xusto (28) e o mellor amigo de ambos, Xerardo (23), son membros da Fronte Nacionalista Patria e Liberdade, un grupo paramilitar, de ideoloxía nacionalista e neofascista que realizou múltiples actos terroristas a principios dos 70 co fin de derrocar ao goberno izquierdista da Unidade Popular.
No fragor desta loita vense envolvidos nun arriscado e apaixonado triángulo amoroso. Xuntos cometen un crime político que cambia a historia do país e de paso envólveos nunha gran traizón que os separa para sempre.
Corenta anos despois, Xerardo reaparece. Non só a vinganza inspírao, senón que tamén a súa obsesión de mocidade de facer renacer a causa nacionalista. A policía sorpréndeo cun arsenal de guerra na súa casa. Inés, hoxe en día unha poderosa e influínte empresaria, fará o que estea nas súas mans para que Xerardo non divulgue o seu pasado nin o do seu marido.
"A última película do talentoso Andrés Wood é o exemplo perfecto da tese mantida polo sociólogo Zygmunt Bauman (coñecido polo seu concepto “modernidade líquida”), no seu póstumo ensaio, “Retrotopía”. A nostalxia do pasado foi o caldo de cultivo da radicalización dos nacionalismos. Un tempo pasado idealizado que se intenta recuperar, polos medios que sexan, fronte á incerteza actual. Resultado: violencia, racismo, exclusión e malestar social"
(Carlos Loureda ,FOTOGRAMAS)
No fragor desta loita vense envolvidos nun arriscado e apaixonado triángulo amoroso. Xuntos cometen un crime político que cambia a historia do país e de paso envólveos nunha gran traizón que os separa para sempre.
Corenta anos despois, Xerardo reaparece. Non só a vinganza inspírao, senón que tamén a súa obsesión de mocidade de facer renacer a causa nacionalista. A policía sorpréndeo cun arsenal de guerra na súa casa. Inés, hoxe en día unha poderosa e influínte empresaria, fará o que estea nas súas mans para que Xerardo non divulgue o seu pasado nin o do seu marido.
"A última película do talentoso Andrés Wood é o exemplo perfecto da tese mantida polo sociólogo Zygmunt Bauman (coñecido polo seu concepto “modernidade líquida”), no seu póstumo ensaio, “Retrotopía”. A nostalxia do pasado foi o caldo de cultivo da radicalización dos nacionalismos. Un tempo pasado idealizado que se intenta recuperar, polos medios que sexan, fronte á incerteza actual. Resultado: violencia, racismo, exclusión e malestar social"
(Carlos Loureda ,FOTOGRAMAS)
SESIÓNS:
COTA:
18, 20:30 e 23:00 h. (CUT+1)
Os símbolos son; VO; Versión orixinal, VOS (Versión orixinal subtitulada, en castelán VOSE, en galego VOSG), VD; versión dobrada cos mesmos patróns E/G.
A calificación por idades de cada filme sigue o seguinte patrón; [A] apta para todos os públicos, [R>7] recomendado para maiores de 7 anos, [R>12] recomendado para maiores de 12 anos, [R>18] recomendado para maiores de 18 anos, e [ND] Non dispoñible
ADVERTENZAS: Non se permite o acceso á sala unha vez comenzada a sesión. Tampouco se permite o uso do teléfono móbil unha vez comezada a proxección *; sendo motivo en caso contrario de expulsión da sala, sen dereito á reclamación (En caso de socio/-a será proposto de expulsión da asociación).
(*) Agás para os filmes con audiodescripción, así sinalizados [ AD))) ].
----------
(*) A audiodescripción estará disponible mediante a aplicación gratuita da fundación ONCE; "AUDESCMOBILE".
(Non é preciso software o hardware adicional. O/A usuario/a tan só ten que instalar a aplicación no seu móbil, descargar a audiodescripción da película que quere ver e unha vez na sala de cine, conectar os cascos e reproducir o arquivo. A audiodescripción comenzará e se sincronizará automáticamente coa película)
Horarios CUT+1
Ningún comentario:
Publicar un comentario