Sesións dos luns
Sesións dos mércores
Tralo parón forzoso para facer fronte ás obras de reparación de pingueiras que asolaban a un corredor e almacén dunha esquina do escenario e do oportuno descanso despois do intenso último trimestre do ano pasado, comezamos tempada cunha selección dos filmes protagonistas da pasada edición dos premios Goya.
O resultado da selección enfia unha serie de cuestións pendentes aínda, coma poden ser a educación, as relacións afectivo-sexuais e sociais, tratadas abundantemente polos medios de comunicación de xeito partidista e incluso ás veces pueril.
O vídeo que amosa brevemente a programación, o podes ver aquí. [Abre outra xanela]
Pregamos atención aos días e horarios motivados polas restriccións normativas a causa da pandemia. Conservamos as sesións dos luns, mais extraordinariamente por unha cuestión económica e do reducido aforo, as adicamos ao ciclo dos Goya. As sesións de filmoteca voltarán en maio.
Estaremos media hora antes de cada sesión para a renovación de cotas e inscripción de novos socios/as. ( + Información sobre as cotas de sostenemento da actividade, aquí) [Abre outra xanela]
Este ano como novidade, presentamos o clube de cine Nós #CCPF, que contamos desenvolver os martes arredor da Biblioteca pública Nós.
O ano pasado, tralas estrictas medidas de protección adoptadas fronte ao COVID; con aforo limitado ao 36% do total (só 40 butacas) fumos capaces de asegurar cero contaxios nas 170 proxeccións realizadas. Agardamos nesta tempada, seguir facendo bo o termo da #cultura segura, pregando non descoidar as recomendacións sanitarias. Pode consultarse o protocolo de seguridade adoptado polo cineclube, aquí [Abre outra xanela]
Sesión dos luns
«Las niñas» As nenas
1992. Celia, unha nena de 11 anos, vive coa súa nai Adela, unha viúva de 30 anos, e estuda nun colexio de monxas en Zaragoza. Brisa, unha nova compañeira chegada de Barcelona, empúxaa cara a unha nova etapa na súa vida: a adolescencia. Nesta viaxe, na España da Expo e das Olimpíadas, Celia descobre que a vida está feita de moitas verdades e algunhas mentiras.
Premios
2020 Premios Goya: Mellor Película, Guion, Fotografía e Dirección Novel
2020 Festival de Málaga: Biznaga de Ouro e Mellor Fotografía
"A proba de como unha época e un país marcaron a historia persoal dunha nai e dunha filla. Pero seguramente, se saes do cine pensas en como marcaron eses anos, atoparás a túa."
(Andrea G. Bermejo, CINEMANÍA)
Sesións dos mércores
«Las niñas» As nenas
1992. Celia, unha nena de 11 anos, vive coa súa nai Adela, unha viúva de 30 anos, e estuda nun colexio de monxas en Zaragoza. Brisa, unha nova compañeira chegada de Barcelona, empúxaa cara a unha nova etapa na súa vida: a adolescencia. Nesta viaxe, na España da Expo e das Olimpíadas, Celia descobre que a vida está feita de moitas verdades e algunhas mentiras.
Premios
2020 Premios Goya: Mellor Película, Guion, Fotografía e Dirección Novel
2020 Festival de Málaga: Biznaga de Ouro e Mellor Fotografía
"A proba de como unha época e un país marcaron a historia persoal dunha nai e dunha filla. Pero seguramente, se saes do cine pensas en como marcaron eses anos, atoparás a túa."
(Andrea G. Bermejo, CINEMANÍA)
Sesións dos luns
«Ane»
Lide é unha nai separada que vive na Vitoria de 2009. Tras uns altercados no barrio por mor da expropiación dunhas vivendas, Lide descobre que a súa filla adolescente, Ane, non pasou a noite en casa. Lide decide comezar a buscar á súa filla, co seu ex-marido Fernando, e pronto se dá conta que a súa filla é unha completa descoñecida.
Premios
2020: Premios Goya: Mellor Actriz, Actriz Revelación e Guion Adaptado
2020: Festival de San Sebastián: Premio ao Cinema Vasco
"Un exercicio de cine intelixente, provocador, político e voraz"
(Luis Martínez, EL MUNDO)
Sesión dos mércores
«Ane»
Lide é unha nai separada que vive na Vitoria de 2009. Tras uns altercados no barrio por mor da expropiación dunhas vivendas, Lide descobre que a súa filla adolescente, Ane, non pasou a noite en casa. Lide decide comezar a buscar á súa filla, co seu ex-marido Fernando, e pronto se dá conta que a súa filla é unha completa descoñecida.
Premios
2020: Premios Goya: Mellor Actriz, Actriz Revelación e Guion Adaptado
2020: Festival de San Sebastián: Premio ao Cinema Vasco
"Un exercicio de cine intelixente, provocador, político e voraz"
(Luis Martínez, EL MUNDO)
Sesións dos luns
«Sentimental»
Julio e Ana levan xuntos máis de 15 anos. Forman unha parella que xa non se mira nin se toca, e que fixo do combate diario a esencia da súa relación. Esta noite Ana convidou a casa aos seus veciños de arriba, Salva e Laura, unha parella máis nova ca eles, amable e simpática, pero cuxos “ruídos” convertéronse nunha molestia. Os veciños de arriba faranlles unha inusual proposta que con-verterá a velada nunha experiencia excesiva e catártica.
Premios
2020: Premios Goya: Mellor Actor Secundario (Alberto San Juan)
"Os diálogos e as situacións alcanzan un nivel fulgurante, hai malicia e talento neles. (...)"Sentimental" ten un bo aspecto e soa ben, paréceme divertido"
(Carlos Boyero, EL PAÍS)
Sesión dos mércores
«Sentimental»
Julio e Ana levan xuntos máis de 15 anos. Forman unha parella que xa non se mira nin se toca, e que fixo do combate diario a esencia da súa relación. Esta noite Ana convidou a casa aos seus veciños de arriba, Salva e Laura, unha parella máis nova ca eles, amable e simpática, pero cuxos “ruídos” convertéronse nunha molestia. Os veciños de arriba faranlles unha inusual proposta que con-verterá a velada nunha experiencia excesiva e catártica.
Premios
2020: Premios Goya: Mellor Actor Secundario (Alberto San Juan)
"Os diálogos e as situacións alcanzan un nivel fulgurante, hai malicia e talento neles. (...)"Sentimental" ten un bo aspecto e soa ben, paréceme divertido"
(Carlos Boyero, EL PAÍS)
Sesións dos luns
«My Mexican Bretzel»
Diario íntimo dunha muller de clase acomodada, Vivian Barrett, ilustrado polas filmacións caseiras do seu marido León, un rico industrial, entre os anos 40 e 60 do século pasado. A través desas narracións, comeza unha viaxe por Europa nunha especie de ilusión romántica que mostra sentimentos ao límite, amores, infidelidades, enfermidades e tráxicos destinos.
Premios
2020: Premios Goya: Nomeada ao mellor documental e mellor dirección
2020: Premios Gaudí: Mellor documental, guión e montaxe
2019: Festival de Xixón: Mellor Película, Dirección e Guion
"É un fascinante experimento cheo de capas tan reveladoras como poéticas"
(Beatriz Martínez, EL PERIÓDICO)
Sesión dos mércores
«My Mexican Bretzel»
Diario íntimo dunha muller de clase acomodada, Vivian Barrett, ilustrado polas filmacións caseiras do seu marido León, un rico industrial, entre os anos 40 e 60 do século pasado. A través desas narracións, comeza unha viaxe por Europa nunha especie de ilusión romántica que mostra sentimentos ao límite, amores, infidelidades, enfermidades e tráxicos destinos.
Premios
2020: Premios Goya: Nomeada ao mellor documental e mellor dirección
2020: Premios Gaudí: Mellor documental, guión e montaxe
2019: Festival de Xixón: Mellor Película, Dirección e Guion
"É un fascinante experimento cheo de capas tan reveladoras como poéticas"
(Beatriz Martínez, EL PERIÓDICO)
Os acrónimos utilizados son: VO = versión orixinal (con E ao castelán e G ao galego), VOS = versión orixinal subtitulada, VOSE = versión orixinal subtitulada en castelán, VOSG = Versión orixinal subtitulada en galego, VDE = versión dobrada en castelán, VDG = versión dobrada en galego.
A calificación por idades de cada filme amósase con: [A] = apta para todos os públicos, [+N] = recomendado para maiores de N anos (onde N é a idade mínima recomendábel) e [SC]/[ND] = sen calificación ou non dispoñíbel.
ADVERTENZAS: O cineclube conta cun protocolo de medidas anti COVID, que obriga a unha entrada e saída diferentes da sala, aforo reducido, hixienización e ventilación entre sesións e obrigación do uso da máscara en todo momento. Non se permite o acceso á sala unha vez comenzada a sesión. Tampouco se permite o uso do teléfono móbil unha vez comezada a proxección *; sendo motivo o incuprimento das normas citadas, da expulsión da sala, sen dereito á reclamación (En caso de socio/-a será proposto de expulsión da asociación).
* Agás para os filmes con audiodescrición, así sinalizados [AD)))]
Ningún comentario:
Publicar un comentario