Chega a novena edición da Primavera musical aos bares habituais nos que programan concertos. Aparte da proxección na casa da cultura de Ourense (rúa Concello 11), hai música (e cine) no Café cultural Auriense, Café Pop Torgal, El Pueblo café cultural e como novidade, no Venrespirar que se celebra na praza da Estrela.
(Aquí, podes ver o avance en vídeo da programación musical)
22 Mai. 2025
Xov
«Bravú XXX»

Ana Viqueira, Diego Frey, Martín Rodríguez e Roi Barros · (España, 2024) 55 min. Cor, RA 1.85:1 [ND] VOG
Xurxo Souto invoca o cosmos bravú trinta anos despois do nacemento deste movemento. Nesta road trip musical participan emblemas da música galega...como María Xosé Silvar (Sés), Nuno Pico (Grande Amore), Rafa Martínez(Caimán do Río Tea), Paola Beiro (Garotas da Ribeira), Benxamin Queiro (Impresentables de Vimianzo), Antón Díaz (Papaqueixos), Richi (Rastreros) e Xosé Manuel Pereiro (Radio Océano) entre outros.
(Presentan Xurxo Souto e -sen confirmar aínda- Ana Viqueira)
(Presentan Xurxo Souto e -sen confirmar aínda- Ana Viqueira)
SESIÓN:
COTA:
20:30 h. (CEST) no Café Cultural «Auriense», Ourense
De balde
Primavera musical. Sesión maxistral
25
Mai.
2025
Dom.
«Woodstock» Woodstock, 3 días de paz e música

Documental sobre o famoso festival de Woodstock que tivo lugar en Bethel, (Nova York), en agosto de 1969. Rodado con cinco cámaras de 16 milímetros e editado nada menos que por un entón novísimo Martin Scorsese (que tamén foi asistente de dirección), Woodstock: 3 días de paz e música resulta un fresco de época (tanto sociopolítico como musical) ineludible para comprender en toda a súa dimensión o fervor propio da década dos ‘60, no que asistiron 450.000 persoas e é considerado o maior festival de música rock ata a data
Premios
1970: Oscar: Mellor documental.
SESIÓNS:
COTA:
20:30 h. (CEST) no CCPF - Casa da cultura, Ourense
De balde e só para socios/as (Faite socio/a).
26
Mai.
2025
Lun.
«One minute for conductors»

Más de 130 mozos directores de todo o mundo cítanse na cidade italiana de Trento para competir no Concurso Internacional para Directores de Orquestra Antonio Pedrotti. Durante unha dura semana de probas terán que demonstrar ao xurado internacional quen é o mozo director con máis talento de todos.
"Se a iso engadímoslle a magnífica banda sonora composta por pezas de Beethoven, Brahms ou Debussy entre moitos outros, e unha sucesión de entrañables personaxes, aos que a película sabe sacar partido para espertar empatía, temos un extremadamente agradable conxunto"
(A chave Azul)
SESIÓNS:
COTA:
20:30 h. (CEST) no CCPF - Casa da cultura, Ourense
De balde socios/as (3 euros non asociados/as; consultar cotas).
27 Mai. 2025
Mar
«All tomorrow´s parties»

All Tomorrow's Parties foi un festival de culto que se celebrou sempre en centros turísticos estacionais fóra do período vacacional, e que contou con edicións en Inglaterra e Estados Unidos, ademais de escenarios noutros festivais como o Primavera Sound de Barcelona. Cada edición foi comisariada por diferentes artistas ou bandas —desde Mike Patton ata Sonic Youth, Autechre, Portishead, Animal Collective, Mogwai e o creador dos Simpsons Matt Groening— e a mestura resultante é unha combinación inmellorable de música de vangarda e atmosfera de minigolf.
O documental narra a historia do festival a través de imaxes proporcionadas por artistas e fans en diversos formatos —desde Super 8 ata cámaras de teléfonos móbiles— para captar a enerxía deste universo musical paralelo. O cineasta Jonathan Caouette (Tarnation) e o fotógrafo Vincent Moon (Arcade Fire: Miror noir) foron os encargados de organizar o collage de imaxes, e o resultado é un documento único que recolle o poder das actuacións pero tamén a paixón do público festivaleiro.
O documental narra a historia do festival a través de imaxes proporcionadas por artistas e fans en diversos formatos —desde Super 8 ata cámaras de teléfonos móbiles— para captar a enerxía deste universo musical paralelo. O cineasta Jonathan Caouette (Tarnation) e o fotógrafo Vincent Moon (Arcade Fire: Miror noir) foron os encargados de organizar o collage de imaxes, e o resultado é un documento único que recolle o poder das actuacións pero tamén a paixón do público festivaleiro.
SESIÓN:
COTA:
20:30 h. (CEST) no Café Pop«Torgal», Ourense
De balde
28
Mai.
2025
Mérc.
«Mogwai: If the stars had a sound»

Antony Crook · (Reino Unido, 2024) 92 min. Cor. Dolby dixital. AR: 1,85:1 [ND] VOSE
“É unha dualidade moi escocesa”. Así, con certa sorna, explícase neste filme a bipolaridade entre sutileza e forza bruta, beleza e desolación, drons celestiais e muros de distorsión, coa que durante máis de 25 anos Mogwai prevaleceu como unha das bandas definitorias do post-rock. Estes amigos futboleiros de Glasgow aparecen mesmo sorprendidos pola súa transcendencia e influencia, pero outras voces atribúeno sinxelamente ao seu bo facer e á súa fidelidade ás raíces neste suxestivo percorrido desde os seus inicios ata a gravación durante o confinamento do seu 10º disco, As the Love Continues, outro impredicible fito na súa carreira.
"Xurdindo no apoxeo da escena musical do Britpop e o período Cool Britannia, que foi dirixido por bandas como Oasis, Blur, Pulp e Suede e definido polos seus himnos pegadizos coloridos e vibrantes, líderes carismáticos (na súa maioría homes) e tendencias hedonistas, Mogwai apareceu coma unha besta completamente diferente que requiría unha contemplación máis seria que as vulgaridades dos irmáns Gallagher ou a última conexión de Damon Alban (Blur). Mentres o Britpop vacilaba e desvanecíase, a marca de post-rock experimental de Mogwai, elegante, introspectiva, a miúdo extremadamente forte, na súa maioría instrumental, actuou como un limpador de paletas colectivo na era post-Britpop para aqueles que elixiron escoitar e ser recompensados unha vez máis cunha banda que deixaba ao seu público abrazar unha onda de catarse emocional."
( Steve Naish, dmovies.org)
29
Mai.
2025
Xov.
«The Tiger Lillies: Shockheaded Peter and other songs»

Saba Dewan · (EUA, 2000) 47 min. Cor. RA 1.37:1 [ND] VOSE
Imposibles de categorizar, The Tiger Lillies levan desde 1989 cantando a súa propia marca de baladas blasfemas, contos tráxicos e cancioncillas descaradas. A banda fusiona ou espírito do punk coa paixón da chanson, ao mesmo tempo que evoca a música perturbadora e esquecida de ou noso pasado escuro e afastado, como as misas relixiosas, a música folk bávara, ou o cabaré berlinés e a canción do music hall victoriano inglés.
Este concerto (con entrevistas) do teatro PS122 de Nova York presenta unha selección de cancións, incluídas algunhas na producción teatral Shockheaded Peter coas composicións de Martyn Jacques e o inconfudible estilo brechtiano e de cabaret xitano. Shockheaded Peter é unha adaptación para teatro musical alegremente macabra do século XIX, baseado nun libro alemán de contos para nenos. A produción xerou un álbum de Tiger Lillies co mesmo nome ese ano e gañou dous premios Olivier en 2002. Pola representación teatral do musical, recibiron os premios ao mellor entretenemento musical e á mellor interpretación secundaria (Martyn Jacques)
Este concerto (con entrevistas) do teatro PS122 de Nova York presenta unha selección de cancións, incluídas algunhas na producción teatral Shockheaded Peter coas composicións de Martyn Jacques e o inconfudible estilo brechtiano e de cabaret xitano. Shockheaded Peter é unha adaptación para teatro musical alegremente macabra do século XIX, baseado nun libro alemán de contos para nenos. A produción xerou un álbum de Tiger Lillies co mesmo nome ese ano e gañou dous premios Olivier en 2002. Pola representación teatral do musical, recibiron os premios ao mellor entretenemento musical e á mellor interpretación secundaria (Martyn Jacques)
SESIÓNS:
COTA:
20:30 h. (CEST) «El Pueblo» Café Cultural, Ourense
De balde
30 Mai. 2025
Ven
«Sesión de curtas no Venrespirar»

Venrespirar é unha festa que xorde da inquedanza dun grupo de bailadoras e bailadores por atopar un espazo onde disfrutar dun baile “rente ao chan”. Ten como eixo fundamental a divulgación, visibilización e posta en valor da música, o canto e o baile tradicionais. Tamén busca facer cidade e reivindicar o espazo público, o baile comunal, a música de tradición oral en directo. Nesta ocasión o cineclube súmase á festa coa proxección das seguintes curtametraxes:
Por que non cantades todas
Diana Toucedo (España, 2014) 30 min.
Un grupo de mulleres e homes de Zobra, Serra do Candán, (Pontevedra) convértese nunha ponte entre dúas realidades, o pasado e o presente, utilizando a música como memoria, experiencia e convivio.
Terra de pandeiretas
Laura de Diego (España, 2022) 30 min.
A riqueza da música e a tradición cultural do noroeste de España, achegada de xeración en xeración, coa muller como principal nexo.
Por que non cantades todas
Diana Toucedo (España, 2014) 30 min.
Un grupo de mulleres e homes de Zobra, Serra do Candán, (Pontevedra) convértese nunha ponte entre dúas realidades, o pasado e o presente, utilizando a música como memoria, experiencia e convivio.
Terra de pandeiretas
Laura de Diego (España, 2022) 30 min.
A riqueza da música e a tradición cultural do noroeste de España, achegada de xeración en xeración, coa muller como principal nexo.
Os símbolos son; VO; Versión orixinal, VOS (Versión orixinal subtitulada, en castelán VOSE, en galego VOSG), VD; versión orixinal ou dobrada cos mesmos patróns E español /G galego / CAT catalán / EUS euskera / E-Aame español americano / PT portugués.
A calificación por idades de cada filme sigue o seguinte patrón; [A] apta para todos os públicos, [+7] recomendado para maiores de 7 anos, [+12] recomendado para maiores de 12 anos, [+18] recomendado para maiores de 18 anos, e [ND] Non dispoñible ou [SC] sen clasificación no ICAA.
Tamén podes consultar aquí... a programación extraordinaria na que colabora o cineclube, o blog Sala de máquinas (que da acceso tamén ás follas de sala, organigrama e transparencia), clube de cine Nós #CCPF, a web da Biblioteca pública Nós, os cineclubes de Ourense (que da acceso tamén á Federación de cineclubes de Galicia), á base de datos do ICAA ou ás base de datos de filmaffinity e IMDB.
ADVERTENZAS: Non se permite o acceso á sala unha vez comenzada a sesión. Tampouco se permite o uso do teléfono móbil unha vez comezada a proxección *; sendo motivo en caso contrario de expulsión da sala, sen dereito á reclamación (En caso de socio/-a será proposto de expulsión da asociación).
(*) Agás para os filmes con audiodescripción, así sinalizados [ AD))) ].
----------
A audiodescripción estará disponible mediante a aplicación gratuita da fundación ONCE; "AUDESCMOBILE".
(Non é preciso software o hardware adicional. O/A usuario/a tan só ten que instalar a aplicación no seu móbil, descargar a audiodescripción da película que quere ver e unha vez na sala de cine, conectar os cascos e reproducir o arquivo. A audiodescripción comenzará e se sincronizará automáticamente coa película)
Horarios CUT+1
Ningún comentario:
Publicar un comentario